Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Τελικά..

..το απόγευμα του Σαββάτου με βρίσκει καθισμένη στον καναπέ του σπιτιού μου, με το λαπτοπ αγκαλιά, ακούγοντας τον αγαπημένο μου σταθμό διαδικτυακά, με ένα τουρμπάνι-πετσέτα στα φρεσκολουσμένα μου μαλλιά, να γράφω σε αυτό το μπλογκ. 
Όπως συνεπάγεται από τα συμφραζόμενα, δεν πήγα στο πατρικό μου. Τα έφερα από εδώ, τα πήγα από εκεί, στο τέλος η ζυγαριά έκλινε προς το να μείνω εδώ. Δε βαριέσαι.. μια άλλη φορά. Το θέμα είναι πως η ευκαιρία ήταν αρκετά καλή και οι μέρες ψιλοαρκετές. Εν πάσει περιπτώσει, αυτό πάει τώρα τελείωσε...

Το θέμα είναι τι κάνουμε από εδώ και πέρα. Το πρόγραμμα σήμερα, έχει καφεδάκι με μια φίλη που έχω να τη δω πολύ καιρό. Καφεδάκι-σφήνα μέσα στις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχει να εκπληρώσει μέσα σε μόλις 2 μέρες (εκλογική άδεια γαρ). Το σπάσιμο της υπόθεσης είναι ότι μαζί με τη φίλη μου, πρέπει να φάω στη μάπα μία άσπονδη φίλη και δε γουστάρω καθόλου. Αλλά προκειμένου να τη δω, θα το καταπιώ και αυτό..
Για τις υπόλοιπες μέρες, δεν έχω κανονίσει τίποτα.. Βλέποντας και κάνοντας δηλαδή.

Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μάλλον πως πρέπει να αρχίσω να συνηθίζω -ξανά-  τη μοναξιά μου σιγά σιγά, μιας και το αμόρε σε μια βδομάδα φεύγει φαντάρος. Oh yes... ήρθε και η ώρα του. Το ξέρω πως θα ζοριστώ αρχικά να προσαρμοστώ, μιας και τα 3 τελευταία χρόνια μέναμε μαζί, αλλά άπαξ και του πάρω τον αέρα, θα είμαι μια χαρά. Άλλωστε η μοναξιά ποτέ δεν με τρόμαξε. Αντίθετα, βολευόμουνα απίστευτα μέσα στην ηρεμία μου. Επίσης, και εδώ είναι το αγκάθι, έχουμε πει πως θα χωρίσουμε. Αυτό είναι που πρέπει να διαχειριστώ και δεν ξέρω με ποιο τρόπο να το κάνω... έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από τον τελευταίο χωρισμό μου και έχω ξεχάσει πως είναι! :Ρ

Anyway, θα επιζήσω.. έχω επιζήσει από άλλα και άλλα, εδώ θα κολλήσω? Το ξέρω πως ακούγομαι πολύ cool, αλλά έχω φάει τόσο προβληματισμό όλο τον προηγούμενο καιρό (από το Μάιο συγκεκριμένα), που πλέον νομίζω πως δεν νιώθω τίποτα. Εδώ θα είμαστε και θα δούμε. Υπόψιν, πως όλη τη γκρίνια μου θα τη "λούζεστε" εσείς... Αμ τι νομίζατε? Θα γλιτώνατε? :Ρ

Αυτά τα ολίγα λοιπόν! Πάω να φτιάξω τα μαλλιά μου και σας αφήνω με ένα βιντεάκι που κολλάει γάντι για αύριο.


 (Coulita thanks για την έμπνευση! :Ρ)

8 προσπάθειες διάσωσης:

ΦΟΥΛΗ είπε...

οκ αν θες να κάψουμε φλάντζες σκούντα με στο μσν,δεν θα σε ψυχοπλακώσω το ορκίζομαι...
πολλά φιλιά...

Я верю в Сталина είπε...

Φανταρος ε; Το Εθνος μπορει να κοιμαται ησυχο...
Κι εσυ να προσεχεις τις παρεες σου για να κοιμαται κι ο καλος σου ησυχος :)

!sweety! είπε...

Καλή μου κι εγώ αν δεν ήταν οι αυριανές υποχρεώσεις(!)δεν θα ερχόμουν στο πατρικό μου.Anyway...

Φαντάρος;;Αχ,το έχω περάσει κι εγώ αυτό...Δύσκολο στην αρχή αλλά συνηθίζεται.I love my solitude,too.
Τουλάχιστον θα κοιμόμαστε ήσυχοι!

Καλέ,εμείς για τι είμαστε εδώ;Γκρινιάζουμε όλοι μαζί και ο ένας συμπαραστέκεται στον άλλον!
Ένας για όλους και όλοι για έναν!!!

Καλό βραδάκι!!!:)

Λόλα είπε...

@Φουλη
Θα σε σκουντηξω... αμεεεε..!
Να με κανεις οτι θες, δεν θα βαλουμε παρκομετρο στα λογια μας! :)
Φιλιαααα!!


@marco
Ναι καλα... ετσι που εχει γινει το φανταρικο τωρα, ασ'τα να πανε! :Ρ
Οσο για τις παρεες, λες? :Ρ
Φιλια καλε μου!


@sweety
Συμφωνω! Αλλα εγω θα πηγαινα για βολτα κυριως και οχι για τις υποχρεωσεις(!) :Ρ
Φανταρικο εχω ξαναπερασει, αλλα δεν ειμασταν και τοσο "δεμενοι" (if you know what I mean) με τον αλλο, οποτε δεν με πολυενοιαξε.
Οσο για τη γκρινια, δεν εχεις και αδικο!! Χαχαχα! :)
Καλο βραδυ και σε σενα κοπελα μου και πολλα φιλια! :)


@all
Κανεις δεν προσεξε οτι ειπα για χωρισμο ή κανετε πως δεν το προσεξατε? :Ρ

gnostosagnostos είπε...

Μετακόμιζει γιατί χωριζει;
Στον χωρισμό δεν υπάρχουν tips παράμονο μια λέξη...

Λόλα είπε...

@γναγ
Μισο γιατι σε χανω...
Ποιος μετακομιζει, για ποια tips μιλαμε και ποια ειναι η λεξη?
Εχω πολλες αποριες ε? :Ρ

Καλωσηρθες!! :)
Καλη ξεκουραση!

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ξεκουραστηκες!

κατι ειναι κι αυτο!

:)))

Λόλα είπε...

@Coula

Κοντευω να σκασω απο την τοση ξεκουραση.... αααααααα! δεν μπορω αλλο.. θελω να παω στη δουλεια!! Ο_Ο

Φιλια Κουλιτα μου! :)