Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Καλό χειμώνα! Α! Και καλά μυαλά!

Τώρα μάλιστα! Σας επιτρέπω να το πείτε!! :Ρ 
Μπήκε ο χειμώνας λοιπόν! Στα χαρτιά δηλαδή και συγκεκριμένα σε αυτά του ημερολογίου (:Ρ), γιατί ουσιαστικά δεεεεεεεν...!!
Οπότε : Καλό χειμώνα και καλό μήνα να έχουμε παίδες! :)

Στο παρασύνθημα τώρα :
Εντάξει, νομίζω πως το πιάσατε το υπονοούμενο... δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω ανάρτηση για να πω "καλό μήνα" μόνο.

So, 1η Δεκέμβρη σήμερα, όπερ μεθερμηνευόμενον ως: 
                                                       
                                          Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS


Δεν θα κάτσω να κάνω διάλεξη, άλλωστε μεγάλα παιδιά είμαστε, (θέλω να) πιστεύω ότι μερικά βασικά πράγματα τα γνωρίζουμε.
Το μόνο που θέλω να πω είναι "Ενημερωθείτε και Προφυλαχτείτε". Το πρώτο είναι δωρεάν και υπάρχει πλέον ΠΑΝΤΟΥ και το δεύτερο αποτελεί διαδικασία δευτερολέπτων... Δηλαδή έλεος.. πόσο ανεύθυνος μπορεί να είναι κάποιος ώστε να μην κάνει τίποτα από τα δυο?



Δεν είχα σκοπό να γράψω πολλά, αλλά ειλικρινά τώρα που τα σκέφτομαι εκνευρίζομαι.  
Πραγματικά θέλω να αρχίσω ανελέητα στα μπουνίδια το οποιοδήποτε 15χρονο (τώρα πια έχουν αρχίσει και πηδιούνται από πιο νωρίς, αλλά τέλοσπάντων...) το οποίο ξέρει μια χαρά να ανοίγει τα πόδια και να παίρνει αβέρτα πίπες, αλλά πάντα αναρωτιέται και μάλιστα εναγωνίως αν μπορεί να μείνει έγκυος από κατάποση σπέρματος... Και η "πλάκα" (γιατί μόνο για πλάκα δεν πρόκειται) είναι πως το μεγαλύτερο τους πρόβλημα είναι μια πιθανή εγκυμοσύνη. Για τα υπόλοιπα, ούτε λόγος! Βασικά, δεν ξέρω αν γνωρίζουν καν την ύπαρξη όλων των υπολοίπων. Πραγματικά εκνευρίζομαι αφάνταστα. Και δεν ξέρω ποιος φταίει για αυτή την κατάντια... Οι γονείς? Οι εκπαιδευτικοί? Η ανύπαρκτη σεξουαλική διαπαιδαγώγιση? 



Sorry κιόλας, αλλά αν πάρω σαν παράδειγμα τον εαυτό μου, δεν φταίει κανείς από τους παραπάνω. Τι εννοώ: Εμένα δεν με ενημέρωσε κανείς, δεν με πήρε κανείς από το χεράκι, ούσα έφηβη, να μου πει "Λόλα μου σήμερα θα μιλήσουμε για το σεξ". Mόνη μου ψάχτηκα πάνω στο θέμα. Με ενδιέφερε να μάθω. Ήθελα να νιώθω ασφάλεια και πίστευα πως η μέγιστη θα μου παρέχονταν μέσω της πληροφόρησης. Αφού πρώτα κατανόησα και εμπέδωσα τη "θεωρία" (προφύλαξη, ασθένειες, ΣΜΝ, AIDS κτλ), μετά προχώρησα στην "πράξη" και μάλιστα έχοντας πλήρη συναίσθηση του "τι", "πως" και "γιατί". 

Εκεί βέβαια που δεν αντέχω την ανευθυνότητα και την ηλιθιότητα είναι σε άτομα που είναι περίπου στην ηλικία μου.. Γιατί, άντε... πες ότι το 15χρονο "δικαιολογείται" (που δεν, αλλά τέλοσπάντων). Εσύ μωρή ηλίθια, είσαι 25 χρονών ΕΝΗΛΙΚΗ μουλάρα, δεν σου κόβει το έρμο? (όπου υπάρχουν "γαλλικά" μπορείτε να αλλάξετε το φύλο και να προσθέσετε τα αντίστοιχα για τους άντρες). Πραγματικά εκεί εξοργίζομαι... Και το κερασάκι στην τούρτα είναι πως ο κύριος προβληματισμός και σε αυτήν την περίπτωση είναι ο ίδιος "Μήπως είμαι έγκυος? Θα πάρω το χάπι της επόμενης μέρας" (Άτσαααααα... ανεβήκαμε και level..!! Τώρα ποιος σε πιάνει κοπελιά! Μπράβο.. Ηλίθια!) Τι να πω? Πραγματικά δεν έχω λόγια! 

Και η πλάκα είναι ότι γνωρίζω μια τέτοια ηλίθια. Η λεγάμενη κάθε φορά που χώριζε τον προηγούμενο και έβρισκε τον επόμενο, ορκιζότανε "Στο υπόσχομαι Λόλα μου ότι από εδώ και πέρα θα χρησιμοποιώ προφυλάξεις". Είχα βαρεθεί να το ακούω. Είναι η ίδια ακριβώς, η οποία μετά από κάποιο αριθμό πηδημάτων, όταν έφτανε η στιγμή που υπήρχε η υπόννοια πως ο άλλος δεν πρόλαβε να τραβηχτεί εγκαίρως, ερχότανε με την αγωνία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο να μου κλαφτεί πως έχει καθυστέρηση. Ναι, έχεις καθυστέρηση, αλλά στο μυαλό!!! Χάπατο! Είχα φτάσει σε σημείο να θέλω να της δώσω προφυλακτικά, όταν ήξερα ότι θα βγει με καινούριο γκόμενο. Και υπενθυμίζω: δεν μιλάμε για ανήλικη, μιλάμε για ενήλικη!

Παρακάτω παραθέτω κάποια links που αφορούν τον ιό του AIDS. Ας υπάρχουν εδώ, λίγη παραπάνω πληροφόρηση και γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν μας. Και που ξέρεις... ίσως κάποια στιγμή, κάποια κορασίδα πληκτρολογώντας στον θείο Google τη φράση "Είμαι ηλίθια, έκανα σεξ χωρίς προφύλαξη, είμαι άραγε έγκυος?" να βρεθεί εδώ μέσα. Άντε μπας και ανοίξει και τα μάτια της, εκτός από τα πόδια της. Ελπίζω να αντέξει το κράξιμο και να φτάσει μέχρι εδώ που είναι τα links. :Ρ

hiv.humanism.gr (Forum σχετικά με τον ιό του AIDS)


Μπείτε στη σειρά τώρα να σας κεράσω γλειφιτζουράκια, μιας που ήσασταν καλά παιδάκια.. Μην σπρώχνεστε!! Σας βλέπω! 

Update:
Στο youtube, υπάρχει ενα βιντεάκι που είναι πολύ έξυπνο και διδακτικό ταυτόχρονα. Ρίξτε μια ματιά :)

10 προσπάθειες διάσωσης:

Я верю в Сталина είπε...

Τελικά, δεν κατάλαβα... Μένεις έγκυος από τις πίπες;;;;;;;


:)))))))

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Όχι Μάρκε. Απο τις κανονικές πίπες δε μένεις έγκυος. Από τις πίπες που ακούς όμως μπορεί να σου πρηστούν τόσο πολύ που στο τέλος γεννάς...βρισίδια απο το στόμα!

Καλημέρα κορίτσι!

geoaman είπε...

ΚΑλά τα λες....Πολύ καλα τα λες
Καλο μήνα...
Για τα μυαλα επιφυλάσσομαι....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μια χαρά τα λες κούκλα,καλά το βιντεάκι άπαιχτο!λίγο πριν την αυτοκτονία έφτασε το έρμο κα.... μέχρι να .....εμ που πας χωρίς σκουφί Δεκέμβρη μήνα,θα σου τρέχουν οι μύξες...
καλό μήνα, οπότε καπότα και στο στόμα καραδοκεί φόβος εγκυμοσύνης...

Gaurakos είπε...

Όλα καλά και όλα σωστά. Αν δεν προστατευτείς μόνος σου μην περιμένεις από άλλον να σε προστατεύσει. Και που ξέρεις; Ίσως με τις φράσεις κλειδιά να σε πετύχει από Google search κανείς.

Να παραθέσω αν μου επιτρέπεις και εγώ ένα δικό μας φίλο που ασχολείται συνεχώς με αυτό το θέμα στο Blog του. Σίγουρα έχει... να σας διδάξει περισότερα...


http://bearpridehiv.blogspot.com/

Λόλα είπε...

@marco
Και βεβαια μενεις!!
Αμα τις ακους συνεχεια, γκαστρωνεσαι στο τελος!
;)


@Γ&Δ
Πεσ'τα χρυσοστομη! Να αγιασει ο στομας σου! Ε μα πια!
Καλημερα και σε σενα! :)


@geoaman
Εγω μπορει να τα λεω καλα, το θεμα ειναι οτι πανε στο βροντο.. τι να πεις.. ο καθεις ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του..
Καλο μηνα αγορακι! :)


@Φουλακι
Εγραψες!! Χωρις σκουφι, θα σου τρεχουν οι μυξες λεει!! Αχαχαχαχαχαχα!!!
Θεα εισαι αγαπη μου!! Θεα!!
Καλο μηνα!!!


@gaurakos
Οπως ακριβως τα λες ειναι γαυρακο μου. Αν δεν προστατευτεις μονος σου... καλα κρασια!
Πολυ καλα εκανες και εβαλες το Link του bear! :)
Απο οτι ειδα, εχει πολλα να μας πει! :)
Φιλια!

gnostosagnostos είπε...

ο marco μου εκλεψε την ατακα!!!!
δεν παιζω!!!

οσο για τις προφυλαξεις νομιζουμε οτι ειναι πολυ μακρια απο μας,μεχρι που την παταμε...

Λόλα είπε...

Marco παιδι μου, φερε σε παρακαλω πισω την ατακα του μπεμπη, να μην κλαιει :Ρ

@γναγ
Δεν ξερω ποια "πατατε" :Ρ εσεις αγαπητε, αλλα εγω προσωπικα "προσεχω για να ΜΗΝ εχω"! ;)
Φιλια!

gnostosagnostos είπε...

και καλα κανεις....
ελπιζω αυτη η φοβια σου να μην σου στερει την ελευθερια στο σεξ
(δεν πιστευω να φορας και πλαστικα γαντια???)
:)))

Λόλα είπε...

@γναγ
Σιγα μην ντυνομαι και με στολη βατραχανθρωπου ρε... ειπαμε!
Δεν ειμαι δα και τοσο υποχονδρια, ελεος!!