Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Βαρεμάρες, γκρίνιες και νεύρα (τι πρωτότυπο!)

Aυτή είναι μια ανάρτηση γκρίνιας και τσατίλας. Παρακαλώ όπως προσέρχεστε σκυμμένοι.
Κίνδυνος τραυματισμού από εκτοξευόμενα αντικείμενα.


Αφού λοιπόν, αγνόησες και μάλιστα επιδεικτικά την παραπάνω προειδοποίηση, πάει να πει πως τα θέλει ο κώλος σου, γι' αυτό έλα να τα ακούσεις τώρα! (Φόρα και το κράνος σου για καλό και κακό!)

Βαριέμαι! Βαριέμαι οικτρά! Θέλω να βγω και όλοι έχουν φύγει και έχουν πάει στα καρναβάλια και εγώ έχω μείνει εδώ να κοιτάζω τους τέσσερις τοίχους. Θέλω κι εγώ να πάω στο καρναβάλι, να ξενυχτήσω, να πιω, να χορέψω, να, να, να... Θέλω να μη νιώθω λες και είμαι 1800 ετών... Δεν την παλεύω άλλο αυτή την κατάσταση.. κάτι πρέπει να κάνω. 
Βασικά, δεν περίμενα ότι θα νοσταλγήσω τόσο νωρίς τη φοιτητική ζωή (huh?), παρόλο που έχω τουλάχιστον τρία χρόνια να νιώσω φοιτήτρια (από τότε που άρχισα να δουλεύω δηλαδή). 
Άλλα ντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα.
Ναι, δεν την παλεύω, το ξέρω (κάτι είναι και αυτό!)

Πρέπει (πόσο πολύ τα σιχαίνομαι τα πρέπει!) να ψάξω να βρω και τι θα βάλω στην ορκομωσία και βαριέμαιιιιιιιιιι! Θέλω κάτι λιτό και κομψό. Δεν θέλω να είμαι λες και πήγα στα μπουζούκια και επί τη ευκαιρία, επειδή με έβγαλε ο δρόμος, πέρασα να πάρω και το πτυχίο. (Κυρίες μου περιμένω ιδέες, ε!)
Έχω ήδη δυο outfits στο μυαλό μου, αλλά αυτή η εποχή είναι "μεταβατική" και σιγά μην βρω αυτά που σκέφτομαι. Βάλε ότι είμαι και στραβόξυλο και άμα κάτι δεν μου κάθεται ακριβώς, δεν παίζει να το πάρω, ε τότε καταλαβαίνεις τι τραγωδία έχει να παιχτεί. Στην τελική, θα πάω με το τζιν (ο λέτσος!).
Αααα... και έχω και να κλείσω και κάτι, κάπου, για μετά την ορκομωσία. Ολόκληρο πτυχίο, να μην κεράσω? Ντροπή!
Εννοείται πως από αυτά, δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα. Σου είπα: βα-ριέ-μαι!

Επίσης, στα σκαριά είναι και το δίπλωμα που πρέπει να βγάλω επιτέλους (μην με κοιτάς έτσι, το ξέρω ότι είμαι μεγάλη και έπρεπε ήδη να το έχω βγάλει). Νταξ, βασικά νομίζω ότι το'χω... είχα κάνει μια φορά "μάθημα" οδήγησης με το εκπαιδευτικό αυτοκίνητο ενός οικογενειακού φίλου και τα πήγα καλά. Και για να μη λες, οδήγησα στην Αθήνα, από Περιστέρι μέχρι Κερατσίνι μέσω Σχιστού, 3 το μεσημέρι που γινόταν της μουρλής από κίνηση. 
Πάντως, αν είναι να οδηγάω/ συμπεριφέρομαι σαν μερικές καρακαηδόνες που ανάθεμα και αν ξέρουν τι τους γίνεται, καλύτερα να μην το πάρω ποτέ. Ένας φίλος μου μου τραγουδάει το γνωστό "Ο χάρος βγήκε, βγήκε παγανιά" όταν του λέω για το δίπλωμα, αλλά σε πάω στοίχημα ότι θα οδηγάω καλύτερα από αυτόν! (καλά, το ξέσκισα λίγο :Ρ)

Και μιας και αναφέρθηκα στον εν λόγω κύριο.. ας κάνω μια μικρή παρένθεση.

Αρχή παρένθεσης:
[Να σου πω..τι θα γίνει πουλάκι μου? Μου' χεις πρήξει τον έρωτα με αυτόν τον ρημαδοκαφέ. Θα τον πιούμε επιτέλους? Και από τη Βραζιλία να τον έφερναν, θα είχε έρθει. Μια, δυο, τρεις, όλο πόρτα τρώω.. πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί. Νταξ, καταλαβαίνω ότι έχεις τρεχάματα, άλλα μη μου λες παπαροδικαιολογίες που δεν στέκουν, γιατί χαζή δεν είμαι.
Κυρίως, μην πας να μου τα μπαλώσεις μετά, γιατί το κάνεις με ηλίθιο τρόπο, καταφέρνοντας έτσι αφενός να με κάνεις έξαλλη, αφετέρου να μου χαλάς την εικόνα που έχω φτιάξει για σένα (πωωω νεύρα!!) Το ξέρω ότι στα έχω πει και κατ' ιδίαν, αλλά στα γράφω κι εδώ μπας και τα εμπεδώσεις, ούτως ώστε να αποφύγουμε τέτοιου είδους βλαμμένες συμπεριφορές στο μέλλον. Μεταξύ μας μιλάμε και ελπίζω να ξηγηθήκαμε.]
Τέλος παρένθεσης.

Είναι και το άλλο.. βέεεβαια! Αυτό ξέχασα να στο πω! Τις προάλλες λογοδόθηκε ο αδερφός του φαντάρου (μου?) και όλοι μου λένε "Και στα δικά σας με το καλό!".
Πρόσεξε... όχι "στα δικά ΣΟΥ", αλλά "στα δικά ΣΑΣ". Αυτοί εύχονται και περιμένουν δαχτυλίδια, αρραβώνες και πανηγύρια και το χειρότερο είναι ότι το έχουν και σίγουρο. Πού να' ξεραν ότι εμείς βάζουμε άνω τελείες... Έτσι και χωρίσουμε τελικά, εκεί να δεις τι έχει να γίνει. Προβλέπω λιποθυμίες και  πολλαπλά εγκεφαλικά. Ε ρε γλέντια λέμε..

Ουφ! 
Τα είπα (νομίζω) και ξαλάφρωσα (λέμε τώρα!)

18 προσπάθειες διάσωσης:

Βαλκυρία είπε...

χαχαχαχα αυτές τις κρίσεις τις παθαίνω και εγώ . Ώρες ώρες ξυπνάω εκνευρισμένη ....

Καλημεραααααααααααα

Λόλα είπε...

@Βαλκυρια
Καλημεεεραααα!! :)))
(Εγω δεν εχω κοιμηθει ακομα! :S)

Δεν εχω φτασει -ακομη!- στο σημειο να ξυπναω εκνευρισμενη, αλλα νομιζω πως κοντα ειναι κ αυτο!
Καλες Αποκριες!! :))))

Λόλα είπε...

Εχμμμ...
Καλωσηρθες ειπαμε? Δεν ειπαμε!
Καλωσηρθες λοιπον!
Ελα να κερασω καφεδακι! :))))

Athens Girl είπε...

α) κόψε τις γκρίνιες, φέρνουν γρουσουζιά
β) τι τον κακομελετάς τον χωρισμό; (περιμένουμε κουφέτα)
γ) απόλαυσε την ηρεμία και την ερημιά των ημερών
δ) καλημέρα…

Я верю в Сталина είπε...

Μωρέ ξέρω τί σου φταίει, αλλά τέλος πάντων...

gnostosagnostos είπε...

εγω θα το πω.....
σεξ κουκλα μου.....σεξ :)

Gaurakos είπε...

Επειγόντως άδεια ο φαντάρος λέμε! Έστω μια 48άωρη.
Η Λόλα χρίζει την παρουσία του.

Έχουν δίκιο... οι δυο από πάνω μου. Μην κοιτάς που ο γιατρός, δεν στο λέει ευθέως. Αν δεις και δεν μπορεί να πάρει άδεια πήγαινε εσύ στη στρατώνα. :P

Πάρε και ένα άσμα... http://www.youtube.com/watch?v=FJ6lbaYLPwk

:P:P:P

Λόλα είπε...

@Athens Girl
α) Δεν μπορω, καπως πρεπει να διοχετευσω κ εγω τον εκνευρισμο μου
β)Οι αλλοι με ωθουν να το κανω (εχω κουφετα αμα θες, αλλα απο αλλο αρραβωνα :Ρ)
γ)Τετοιες μερες θελω φασαρια, χαμο, οχι ηρεμια!
δ)Καλημερααααα..! :)))


@marco
Too predictable dear! Neeeeeext! :P


@γναγ
Αλλος απο εδω! Μη μιλας εσυ! Σουτ!
Σου ξεφυγε μια τριχουλα κατω απο το πηγουνι! Τραβα για αποτριχωση :ΡΡΡΡ


@Γαυρακος
Μπα! Δε χρειαζεται... καλα ειναι εκει που καθεται.
Και σταματα με τα εν λογω ασματα επιτελους! Αααααααα!:Ρ

Ανώνυμος είπε...

1. Μη μιλας με αντρες δε θα σου πουν ποτε κατι το σημαντικο.
2. Πατρα λεωφορεία στον Κηφισό εχει καθε 10λεπτο πλεον. Το καρναβάλι ακόμα κρατεί και προλαβαινεις να δεις το κάψιμο του Καρνάβαλου. Μετα η πολη ειναι λιγο ερημο τοπίο αλλά εντάξει θα χεις περάσει καπως και εσύ...
3. δεν ξερω πως εισαι αλλα αν μπορεις να το φορεσεις μιντι φουστα ως το γονατο, διχτυ μαυρο, 6ποντη γόβα, και μεσατο πουκάμισο μεσα απο τη φούστα. Μαλλί κότσο, και καμια περλα ή κάτι ελαφρύ στο λαιμό. Το μετά από βράδυ καλύτερα κάντο μεσημέρι σε κάποιο ταβερνακι που θα μπορείτε να μείνετε και ως αργά. Χρειάζεσαι και γλυκά (τα επι τόπου που λέμε)...
4.Αν δεν εισαι για τιμονι ειναι πολύ καλύτερα όντως να μη το πάρεις...
5.Αυτό δεν είναι παρένθεση αλλά αγκύλη. Η αγκύλη μπαίνει πάντα αφού έχουμε χρησιμοποιήσει την παρένθεση δλδ με αυτή τη σειρά {{[(-)]}} :Ρ :Ρ
6. Αν δεν θεωρείς ότι ο άντρας που εχεις δίπλα σου μπορεί να είναι αυτός που όντως θες μη μεινεις μαζί του γιατί καποιοι άλλοι θα παθουν εγκεφαλικά. Ειναι 2011 και επίσης εσύ θα κοιμάσαι και θα ξυπνας μαζί του.
7. Και τωρα η σημαντικότερη συμβουλή: Παίρνεις στα χερια το τηλεκοντρόλ, ανάβεις τηλεόραση και πατάς κουμπάκι και αποχαυνώνεσαι...!! ειναι το καλύτερο γιατρικό απλά.

Lonely

Gaurakos είπε...

...Όταν θα έρθει με άδεια, να μου το ξανά πεις αυτό το... μπα καλά είναι εκεί που κάθεται...:P

Λόλα είπε...

@Lonely
1. Τεινω να συμφωνησω! :Ρ
2. Για να φτασω στον Κηφισσο, θελω τουλαχιστον 9 ωρες.. Δεν πεταγομαι στο αλλο καρναβαλι, που το'χω και διπλα? :Ρ
3. thanks για την προταση, αλλα ειναι τοσο κλασσικο και πολυφορεμενο. Το σκεφτηκα κ εγω, αλλα νομιζω οτι δεν θα ειμαι η μονη με αυτη τη σκεψη. Οσο για το μετα, σιγουρα θα ειναι μεσημερι κ οχι βραδυ.
4.Πιστευω πως το εχω... απο εκει κ περα, θα δειξει! :Ρ
5. Το ξερω οτι ειναι αγκυλη, αλλα δεν μπορουσα να πως "ας κανω μια μικρη αγκυλη" χαχα! :Ρ
6. Σιγουρα! συμφωνω μαζι σου! Αλλα ακομα δεν ειμαι σιγουρη για τιποτα! :S
7. Ε οχι! Σιχαινομαι την tv! Κατι αλλο ισως? :ΡΡΡ
Φιλιααααααα!



@Gaurakos
Ενταξει... αλλα να μου το θυμησεις ομως,ναι? :Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σήμερα τσάκωσε ένα χαρταετό και τρέξε στο καλύτερο σημείο,πάρε βαθιές ανάσες και όλα θα περάσουν θα δεις...
πρόσεξε μόνο τα καλώδια του ίντερνετ μην πα και μπλέξεις και μας γαμήσεις την σύνδεση κάηκες, αυτό δεν θα το αντέξω,έλα αμόλα καλούμα...
φιλιά πολλά κοριτσάρα μου

Ανώνυμος είπε...

ποποοοοο
Χαλια εισαι!!!

Για συνελθε λιγο!

Βγες καμια βολτα!

Λόλα είπε...

@Φουλη
Χαρταετο δεν πεταξα, γιατι ειχε σκατοκαιρο. Εμεινα μεσα και ελιωσα στο σπιτι..
Μακια πολλα! :)))



@Κουλα
Εμενα μου λες? :Ρ
Φιλια Κουλιτονι μου!

Dreameraki είπε...

Αααααα μη μου τα χαλάς τώρα!!
Εγώ ετοίμασα ένα προφίλ Λόλας ήρεμης και χαριτωμένης!!
Τι θα πει τώρα το Italiano πιπινάκι;;

Πρόσεχε γιατί θα το κρατήσω για μένα,ε!!!

Λόλα είπε...

Τωρα μαλιστα!
ΚΑΙ ηρεμη ΚΑΙ χαριτωμενη?
Καλα μαρ'συ... τοσο καιρο δεν εχεις καταλαβει οτι ειμαι η προσωποιηση της τσαντιλας και το ακρον αωτον της μη-χαριτωμενιας?

Το χασαμε το ιταλιανο κορμι πατριωτη!! :ΡΡΡΡ

welcome back dear! ;))

Heliotypon είπε...

Πω πω! 'Οταν ακούω για γάμους παθαίνω αλλεργία... Ζήσε πουλάκι μου τη ζωή σου. Οι γάμοι είναι σκλαβιά. Θα το νοιώσεις όταν το διαπράξεις, αλλά τότε θα είναι αργά!

Λόλα είπε...

@heliotypon
Και εγω μια απο τα ιδια... αναφυλαξια στο φουλ!!