Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Καλό Πάσχα!

Εύχομαι σε όλους σας, από καρδιάς, Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Μη φάτε πολύ και σκάσετε... δε λέει! :Ρ



Εμείς θα τα πούμε από Τρίτη, μπορεί και Τετάρτη!
Καλά να περάσετε bloggerόνια μου! 
Φιλούρες ρε! :))))

13 προσπάθειες διάσωσης:

nefelokokkugia είπε...

Να περάσεις τέλεια και να φας πολύυυυυ. Καλή Ανάσταση όμορφη.
Αααα... και είναι θεϊκό το σκιτσάκι.

Αμερικλάνος είπε...

Καλή ανάσταση μάνα μου!
Και όσο θεμε θα φάμε, αμαν πια!

!sweety! είπε...

Καλό Πάσχα & καλή Ανάσταση Λολάκι μου!!!
Να περάσεις τέλειαααααααααα!!!!!!
ΜΜΜάκια πολλά,πολλά!!:*

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή Ανάσταση κουκλίτσα,να περάσεις τέλεια!!
φιλιά πολλά..

*Κορίνα* είπε...

Χιχιχ τέλεια η εικόνα!!
Καλή ανάσταση και σε σένα κοριτσάκι!! :))

mahler76 είπε...

καλή Ανάσταση και σε εσένα εύχομαι :)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλή Ανάσταση στις προσδοκίες σου κοριτσάκι!
Να περνάς καλά!!!

Marouli είπε...

Λολα μου, καλα να περασεις! Και μην μας απειλεις εμας οτι θα τα πουμε απο Τριτη! Ακους εκει απειλες! :P

Καλο Πασχα γλυκεια μου!!

Μαρουλοφιλακια!

Ανώνυμος είπε...

Ακομη δεν εχω τσιμπισει ουτε ενα κουνελοαυτι!

din

Ανώνυμος είπε...

Xronia polla!!!
H apolyti mageia tis sokolatas kai twn glykwn me mia alli matia.
http://lesgateauxdepoulette.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά

με υγεια

gnostosagnostos είπε...

εγω ελειπα απο εδω???
φτου μου!

χρονια πολλα!

Gaurakos είπε...

Που είσαι εσύ; Χρόνια πολλά και από εμένα αν και καθυστερημένα.

Απόψε στις 9 παίζει εκπομπή, ξέρεις που θα μας βρεις...msn off radio αν έχεις χρόνο και διάθεση σε περιμένουμε.

Όβερ.