Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Σοφίες


>> Υπάρχουν άντρες με @ρχίδια και @ρχίδια άντρες.

>> Μια γυναίκα μπορεί να συγχωρήσει κάποιον που εκμεταλλεύτηκε μια ευκαιρία, ποτέ όμως κάποιον που την έχασε. 

>> Το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού.

>> Άμα θες, κάνεις. (Σημείωση: Δεν ψάχνεις δικαιολογίες και "άκρες".)

>> Ο καθένας ζει τη ζωή που του αξίζει.




Ναι, ναι... τα νεύρα μου έχω..! :Ρ 
Άντρες ρε φίλε... πεταμένα λεφτά! 
Πφφφφφφφφφ..! Γατάκια! :Ρ

15 προσπάθειες διάσωσης:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ποιος σε πείραξε φιλενάδα να έρθω εκεί να τον σκίσω;
Χαλαρά......καλημέρα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κάτι μου θυμίζει... κάτι μου θυμίζει...
Α, ναι τα νεύρα της κοράκλας μου!
Για τους ίδιους λόγους.

Ηρέμησε κοριτσάκι.. γελαστό φιλί!

Περσέας είπε...

μπορώ να διασφαλίσω από τώρα τη σωματική μου ακεραιότητα ? ;)
δεν αξίζει να εκνευρίζεσαι .Φεύγεις και προσπερνάς αν δεν πάει άλλο
καλό καλοκαίρι

!sweety! είπε...

Ποιος σε νευρίασε κοριτσάρα μου???Θα του κόψουμε ό,τι προεξέχει!!!

Πεταμένα λεφτά δεν λες τίποτα!!!
Πφφφφ...

Anyway...Είναι Κυριακή σήμερα και μια νέα βδομάδα ξεκινά.
Να περάσεις υπέροχα σήμερα και άσε τους άλλους να...κουρεύονται!

ΜΜΜάκια Λολάκι μου!!!!
:):)

astakoulis είπε...

Να υποθέσω ότι τώρα μιλάμε για τους @άντρες? :p Άσε άσε, είναι μούσχαροι παιδάκι μου

Manolog3 είπε...

Παντως την πρωτη σοφια, για τους μαστο(υ)ρες τη λενε και οχι για τους αντρες!! :P

Ανώνυμος είπε...

mathe ta parapano oso einai noris baby!! oso einai noris :)

Lonely...

p.s. den egrapses omos tin kathari arxi ton panton ''to mouni sernei karabi'' opote min xoloskas emeis tha xoume panta to pano xeri :) :) :)

Statler ή Waldorf είπε...

να σε πω...ο καθενας εχει τη ζωη που τολμαει να ζησει...

πανε κανε μπανακι στα λιμανακιααααααααααααα
και μην σκας...!!!!

καλημερααααα
σταλιν

Λόλα είπε...

@Φούλη
Ο εαυτος μου με πειραξε, με τους αχρηστους που παει και μπλεκει καθε φορα! Πφφφ!
Καλησπερα! :*


@Γιαγια Αντιγονη
Φαντασου να μας εχεις και τις 2 ταυτοχρονα, με νευρα... Η Χιροσιμα, δεν ειναι τιποτα μπροστα μας! :Ρ
Φιλι καλοκαιρινο Γιαγιακα μου! :)


@Περσεας
Αν δεν εμπιμπτεις στις παραπανω κατηγοριες, βεβαιως! :Ρ
Καλο καλοκαιρι και σε σενα! :)
ΑΑΑ! Και καλωσηρθες! :)


@sweety
Παντως οχι ο πρωην μου! :Ρ
Οταν λεω εγω οτι οι αντρες ειναι πεταμενα λεφτα, καποιοι με λενε κομπλεξικη και υπερανω..πφφφ!
Μακια πολλα Σουιτονι μου! :*



@αστακουλης
Εσυ το υποθετεις, εγω στο επιβεβαιωνω! :Ρ
Ρε συ Αστακουλη μου μη βριζεις τα καημενα τα μοσχαρακια.. τι φταινε κ αυτα για τη μαλακια που δερνει τον καθενα!?
Μουτς!



@Manolog3
Ε.. αφου οι περισσοτεροι μαστο(υ)ρες ειναι αντρες, εγω το επεκτεινα, να μην αφηνουμε κανεναν παραπονεμενο! :Ρ
Καλως ηρθες στο τσαρδι μου! :)



@Lonely
Υποτιθεται οτι τα ξερω ηδη, διοτι επαθα κ εμαθα στο παρελθον. Το θεμα ειναι οτι ολοι (σχεδον) ειναι απελπιστικα ιδιοι και αναμενομενοι!
Ελεος πια! Καμια πρωτοτυπια!

Υ.Γ: Οκ, το εχουμε το πανω χερι, αλλα αμα το κουναμε μονο εμεις και οι αλλοι καθονται, εεεε.. δεν γινεται τιποτα ποτε!



@Σταλιν
Εεεεετσι! Αυτο ακριβως ηθελα να πω, αλλα ενεκα της ωρας δεν μου ερχοταν η καταλληλη λεξη!
Ρε.. που ειναι τα λιμανακια? Μιλαμε για Χερσονησο?
Εσυ θα ερθεις καθολου τελικα?
Μακια!

Δραπέτης είπε...

Ο καθένας έχει την ζωή που τολμάει να ζήσει!!

Στάλιν έγραψες...:)

Λόλα είπε...

@Δραπετης
Ακριβως! :)

gnostosagnostos είπε...

ολα καλα,ολα ανθηρα
και οι κακες επιλογες μεσα στο προγραμμα ειναι
πρεπει να φας το κεφαλι σου,για να δεις τον καταλληλο...

η ατακα της ζαργανας ...ολα τα λεφτα!

Λόλα είπε...

@γναγ
Ρε... δεν γινεται να εχουν ολοι παρομοια συμπεριφορα!
Δηλ ελεος! Τι σκατα? Απο εργοστασιο βγαινουν? :Ρ
Αλλα καπου φταιω κ εγω.. για να λεμε και του στραβου το δικιο.. :Ρ
Φιλια ρε!

Statler ή Waldorf είπε...

ειπα να δω την απαντηση σου Λολα μου και τσουπ να τον και τον γνωστο...ρε κωλοπαιδο...ειπα κοψε το ΖΑΡΓΑΝΑ θα σφαχτουμε...!!! Αιντε!!!

Ναι Λολα μου , 10 Ιουλη θα μαι Ηρακλειο...αντε μαρη πως θα κανονισουμε κανενα καφε? Πε μου καλεεεε...!!!

Ελπιζω να χει ανεβει η διαθεση σου...

φιλια
σταλιν

Λόλα είπε...

@Σταλιν
Τσεκαρε το Hotmail σου! ;)
Οσο για τον γναγ, ασ'τον να λεει μωρεεεε! :Ρ