Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ουστ!

Τελευταία μέρα του Ιούνη σήμερα..επιτέλους! Κανονικά, θα έπρεπε να γκρινιάζω, διότι ήδη πέρασε το ένα τρίτο του καλοκαιριού, αλλά όοοοχι! Αυτός ο Ιούνης μας συνουσίασε (sic) κανονικά! Οπότε στο καλό και να μας γράφει!
Και το πιο άθλιο από όλα ήταν ότι όπως μπήκε, έτσι ακριβώς βγήκε. Χάλια δηλαδή.
Και το έλεγα εγώ: δεν μπορεί το 2011 να μου φέρεται τόοοσο καλά.. δεν γίνεται, είναι στατιστικά αδύνατον. Ε να λοιπόν που επαληθεύτηκα..Σιχτίρια!
Ώρα καλή στην πρύμνη του και αγέρα στα πανιά του!
Ελπίζω ο Ιούλης να μας φερθεί καλύτερα...

13 προσπάθειες διάσωσης:

Gaurakos είπε...

Καλά μην σκας. Ο Ιούνιος μπορει να σου φέρει το...καλό. ;)

Η ελπίδα... πεθαίνει τελευταία.

Λόλα είπε...

@Gaurakos
Ο επομενος Ιουνης μπορει. Γιατι αυτος μου εφερε τα τρια.. :Ρ

Οσο για την ελπιδα: "δεν φοβαμαι τιποτα, δεν ελπιζω τιποτα, ειμαι ελευθερη" :Ρ

!sweety! είπε...

Λολάκι μην σκας...Θα έρθει ο Ιούλιος τώρα και όλα θα γίνουν καλύτερα!!!

Και όσο για τον Ιούνιο...του χρόνου καλύτερα!!!

Καλό μας μήνα για αύριο!!!!
Σμουτς!!!!!!:)

Marouli είπε...

τωρα αμα πω οτι ο Ιουλιος ερχεται με εκλειψη και αυτο με τρομαζει τι θα πεις? Δεν θα περασει η χρονια? Που θα παει? 6 μηνες εμειναν ακομα!!

Ευχομαι τα καλυτερα παντως!

Μαρουλοφιλακια!

!sweety! είπε...

@Marouli
Ωχχχχχ!!!!!Αυτό το ξέχασα!!!Θα πάω να δω αν με πιάνει...:(
Μάλλον δεν θα κάνουμε καλοκαίρι φέτος!!!

Λόλα είπε...

@sweety
Ρε.. δεν την παλευω αλλο.. δεν μπορω!
Ελεος πια!
Καλο μηνα ζουζουνα μου to you, too!
Kisses! :*


@Μαρουλι
Ααα.. αυτο το ξερω! Εμενα -λεει- δεν με επηρρεαζει, αλλα τι να το κανεις αμα σε εχει παει ενας μηνας γ@μιωντας? Μια εκλειψουλα θα κανει τη διαφορα? Μπααααααα...
Φιλια πολλα κοριτσακι μου! :)

elena porcupine είπε...

Μόλις μου θύμησες ότι φεύγει ο μήνας!Καλά, για πότε θα φύγει κι ο 15Αυγουστός και δεν θα το πάρω χαμπάρι!!!Πώς περνάνε ρε παιδιά οι μέρες?Περίεργο κι αυτό το καλοκαίρι.Λίγο μίζερο να το πω?Λίγο κατσούφικο?Η κατάθλιψη μου χτυπάει την πόρτα...Λέω να την κάνω από το παράθυρο!!!

:-))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όχι και ουστ,όχι και ουστ, τι σου έφερε ο Ιούνης τα τρία;; εμείς δυο ήμασταν είχε και τράτο η φάση;;δεν μας τα λες καλά, μα καθόλου καλά!!!

Λόλα είπε...

@porcupine
"Μιζερο".. νομιζω πως ειπες την καταλληλη λεξη..
Και καλα.. εσυ τη λυση σου τη βρηκες και μια χαρα εισαι..
Εμεις πως θα την παλεψουμε? :Ρ
Φιλακια πορκουπινι μου! :*



@Φουλη
Οχι μαναρι μου.. μη μου εξαπτεσαι! Εσυ ησουν απο τα καλα που μου εφερε ο μηνας! :)))
Η αναρτηση αναφερεται σε μια γενικη επισκοπηση του Ιουνη, που δυστυχως υπερισχυσαν τα ασχημα!
Ριξε καμια βουτια και για μενα, γτ εγω ακομα δεν εχω κανει τππ.. :(
Μακια πολλα πολλα!

astakoulis είπε...

Ναι βρε, τώρα φτιάχνει και ο καιρός, θα αλλάξει η διάθεσή σου, θα μαυρίσεις, θα πίνεις ντάκιουρι όλη νύχτα, θα χορεύεις, θα αλείφεσαι με αντηλιακί καρύδα και θα μαζεύονται οι μέλισσες, μην ανησυχείς καθόλου, όλα καλά θα πάνε! Καλό μήνα κιόλας :)

Λόλα είπε...

@astakoulis
εγω για να μαυρισω πρεπει να καθομαι πρωι, μεσημερι, βραδυ (ναι ναι ΚΑΙ βραδυ) κατω απο τον ηλιο για 3 μηνες συνεχομενα..
Ελπιζω σε καλυτερες μερες.. και νυχτες :Ρ
(αν και αυτο ερχεται σε αντιδιαστολη με την απαντηση μου στο γαυρο, αλλα δε βαριεσαι... :Ρ)
Φιλια πολλα! :)))

gnostosagnostos είπε...

αφου σου εκανε σεξ ο ιουνιος τι αλλο θες βρε????????

Λόλα είπε...

Καλο σεξ θελω, γιατι αυτο που μου εκανε ο Ιουνιος ηταν κακιστο! :Ρ
Μονο αυτος το ευχαριστηθηκε.. :Ρ
χαχα!