Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

To know us better!

Έτσι, επειδή μας έχει πιάσει μια ροκ διάθεση τις τελευταίες μέρες.. 
Και επί τη ευκαιρία, να γνωριστούμε κιόλας! :Ρ

Ξύλινα Σπαθιά - Λόλα

13 προσπάθειες διάσωσης:

Manolog3 είπε...

Ααα εσυ εισαι εκεινη που λεει ο Παυλιδης ε? :P

Συρμα η Λολα...

Λόλα είπε...

@Manolog3
Μαλλον... :Ρ

Manolog3 είπε...

Η Ριτα και η Κατερινα μας μενει να μαθουμε ποιες ειναι!! :)

Ασχετο αλλα μου αρεσει οταν οι ανθρωποι εχουν ακουσμα σαν τα δικα μου!!

Λόλα είπε...

@Manolog3
Δυστυχως για τις εν λογω κορασιδες, δεν εχω info! :P

Εγω βασικα ακουω (σχεδον) τα παντα, αναλογα με τη διαθεση.
Ε.. τις τελευταιες μερες, με επιασαν οι ροκιες μου! ;)

nefelokokkugia είπε...

Υπέροχα ξύλινα σπαθιά.
Καλημέρα κοριτσάκι

Ανώνυμος είπε...

Ωραια τα σπαθιά τα ξυλινα ωραιο και το λαλακι!

φιλια

Λόλα είπε...

@nefelokokkugia
:)
Καλημερα κουκλα μου!


@Coula
Έτσιιιι!! :)
Φιλια πολλα Κουλιτονι! :)

!sweety! είπε...

Αγαπώ,αγαπώ,αγαπώ τα Ξύλινα Σπαθιά!!!!!!

Μου έφτιαξες τη μέρα!!!

ΜΜΜάκια Λολάκι μου!!!

Λόλα είπε...

@sweety
Πολυ χαιρομαι που μπορω να φτιαχνω τη μερα των ανθρωπων! :Ρ
:)))
Φιλια κουκλιτσα! :*

Evil Chef είπε...

Για την Λόλα μου λύθηκε(και σε ευχαριστω!) η απορία ετων(μα ποια είναι;)

Μήπως γνωρίζεις να μας πεις η Ρίτα που αναφερεται σε αλλο τραγουδι ,ποια είναι;

Χαιρομαι να βλεπω ανθρωπους που ακουνε ακομα Ξ.Σ.
Με κανει να πιστευω οτι ισως είμαι ακομα 16 οπως ισχυριζεται η μανουλα μου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ροκιές, Έτσι κουκλίτσα δώσε!!!

Λόλα είπε...

@Evil Chef
Παρακαλωωω! Δεν κανει τιποτα! :Ρ
Τη Ριτα δεν την ξερω, λυπαμαι! :Ρ
Η μανουλα κατι ξερει παραπανω απο εμας, ε? Χαχαχα!
Καλωσηρθες!!! ;)))

Υ.Γ.: Και evil και chef! Καλα μιλαμε, εσυ πολυ μου αρεσεις! :)



@Φουλη
Αμ πως! :)

Ανώνυμος είπε...

This one is for you...

http://youtu.be/Ixqbc7X2NQY

Take care! :-*